GSM Forum voor Nederland en België
10 September 2010, 15:47:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Opera Mobile of Internet Explorer verbindt niet met internet via WLAN  (gelezen 1942 keer)
future_guest
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 7 December 2008, 00:05:50 »

Hallo,

Ik heb net een nieuwe X1 van sony erricson gekocht... en echt waar een super geweldig toestel!

1 ding lukt me alleen niet en dat is als ik me bij het Wlan aanmeldt via de internet explorer noch opera noch messenger internet heb. Alleen via 3g edge hsdpa en alle andere verbindingen gaat hij op internet. Maar ik wil gewoon via mijn eigen wlan bij mij en mijn vriendin internet. 1 sneller en 2 kost minder!

Waarom doet hij het niet? Zelfs als ik alle telefoonfuncties van gprs en 3g en allemaal uitzet doet hij het nog niet via de wlan. Hij is wel verbonden met wlan en alles en dat zit wel goed maar ik kan geen internet websites bezoeken ed.

Wie weet de oplossing ik kan geen modem ofzo van mijn wifi vinden ligt het daaraan?

Gr Mike

future_guest
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 7 December 2008, 11:28:08 »

Ik heb echt al veel forums en "wizards" geprobeerd ook de wifi-gids ed... Hij staat op best performance en echt ik zou niet weten wat ik moet doen hij surft gewoon alleen via 3g edge gprs hsdpa en nooit via wlan hij zou eigenlijk automatisch dat moeten doen volgens SE en WM... maarja ik ben de ongelukkige waarbij hij dat niet doet.. Hopende jullie hiermee genoeg informatie te geven om tot een antwoord te komen

Gr Mike
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: