Hallo
Ik kreeg een aanbieding van GSM.nl nieuwe telefoon kon ik krijgen een Samsung S8300 mooi ding hoor!!!
Na 6 weken ging hij defect ik opgestuurd naar de reparatie service van GSM.nl kosten mij 8€ opsturen
kreeg hem terug na twee dagen vocht schade zeiden zij ik zie niets en na 6 weken lijkt mij niet
gebeld naar GSM.nl kunnen wij niets aan doen vocht schade valt buiten de garantie dus ik erg boos

Ik een mail Samsung gestuurd nu komt het als je je telefoon heel wilt houden spreek dan zonder spetters !!!!!!!!!!!
Dit is de mail van Samsung ik koop in ieder geval geen Samsung meer wat een klote service en zeker ook van GSM.nl
Geachte heer
Dank u voor uw e-mail
Zoals in de Samsung garantievoorwaarden staat vermeld, vervalt de garantie van uw mobiele telefoon indien vochtschade wordt geconstateerd.
Er zijn een aantal factoren welke vochtschade kunnen veroorzaken. Te denken valt aan vochtige ruimtes, het blootstellen van het toestel aan regen, dampen tijdens het koken, gespreksvocht, het laten vallen van het toestel in water, en dergelijke.
Bij constatering van vochtschade wordt het toestel niet gerepareerd en vervalt de garantie. Dit is tevens het geval indien een defect indirect verbonden is met de geconstateerde vochtschade. Ieder toestel dat ter reparatie wordt aangeboden, wordt volledig getest en gecontroleerd. Deze procedure is opgezet om verborgen gebreken op te sporen, aangezien Samsung drie maanden garantie op reparatiewerkzaamheden verleent. Aangezien vochtschade op termijn verdere schade kan veroorzaken, kan Samsung niet garanderen dat een toestel vrij van defecten zal functioneren nadat vochtschade is opgetreden. Er zullen derhalve geen reparaties aan een toestel worden uitgevoerd.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Centre op het nummer 0900 – SAMSUNG (7267864).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.