GSM Forum voor Nederland en België
30 Juli 2010, 01:46:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: LG Secret (KF750) Pc Suite  (gelezen 1071 keer)
LuukKlaasse
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 23 Januari 2010, 02:10:26 »

Hallo,

mijn vriendin heeft een LG Secret oftewel een LG KF750. Ze heeft deze telefoon al een hele tijd maar wou gister d'r telefoon op de computer aansluiten (via USB kabel) wat niet ging omdat ze een PC Suite nodig heeft van LG. Er heeft alleen nooit een CD bij de telefoon gezeten. Volgens de Vodafone winkel was dit normaal en kon je hem zo aansluiten op de computer of de LG PC Suite downloaden via internet. Nu zit ik dus met het probleem dat ik dit nergens gevonden krijg (eentje die werkt althans). Ik had er wel eentje gevonden maar dan zegt mijn computer dat er geen telefoon is aangesloten.
Kan iemand me hiermee helpen? Tips waar ik het zou kunnen downloaden of hoe ik de LG Secret gekoppeld krijg aan mijn computer?

Alvast heel erg bedankt!

Mvg
UZW
Unlockers
Senior lid
**

Unlock Zuid West

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 23 Januari 2010, 12:04:55 »

Heb je hier al gekeken: http://www.lge.com/nl/support/product/support-product-profile-mobile-redux.jsp?customerModelCode=KF750&matchedModelCode=5100001016&searchEngineModelCode=KF750&initialTab=documents&targetPage=null/

Even googelen...

Aangesloten bij
LuukKlaasse
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Januari 2010, 22:30:01 »

Joh... hoe heb je dat gevonden dan. Als ik op www.lge.com zoek naar de LG Secret of LG KF750 krijg ik helemaal geen zoekresultaten.
In ieder geval heel erg bedankt, ga het zo even proberen en ik laat je weten of het gelukt is!

Mvg
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: