GSM Forum voor Nederland en België
30 Juli 2010, 01:38:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wat is een nice telefoon  (gelezen 743 keer)
arjen91
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 17 Januari 2010, 21:03:28 »

Beste lezer, ik zoek een stijlvolle, mooie nice telefoon.
Ik heb nu de samsung u600.
10.9mm dun, 60 MB geheugen binnen in. 1000smsjes capaciteit, slide telefoon.
Ik ben eigenlijk best tevreden, maar ik heb em al zo lang en wat variatie is ook niet mis.
De enige echte voorwaarde die ik stel aan de telefoon is dat het een slider moet zijn, of zon nieuwe smartphone (of beide). Maar iig niet zon dikkerd.

Ken jij een mooi nice mobieltje, die lekker dun is en lekker in het gebruik? Plaats hieronder dan eve een post welke telefoon een goede keuze is en waarom natuurlijk!

Alvast bedankt voor je advies.
arjen91
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Januari 2010, 13:31:52 »

Nah ik zal zelf maar eve het goede voorbeeld geven:

Een mooi stijlvol dunne telefoon waar je naar zoekt is bijvoorbeeld ook de samsung s5200.
Sommige kleuren combi's zijn wat minder maar deze is mooi:

Ik heb em zelf ook!

Haha, nee dat is niet waar natuurlijk want ik heb deze topic zelf gestart en als ik dit nou zou voorstellen terwijl ik em zelf al had zou nergens op slaan.
Haha

:S
Marly
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Januari 2010, 06:04:00 »

Ga je nu jezelf antwoord geven Lachen ?
Maar alle gekheid op een stokje, het is bijna niet te doen, iemand, die je niet kent, een telefoon te adviseren. Jong, oud, man of vrouw, iedereen heeft een andere smaak (maar goed ook Lachebek).
Zo gebruik ik zelf al jaren smartphones en dunne Samsungs zeggen me persoonlijk helemaal niets, maar dat wil niet zeggen, dat iemand anders, die andere eisen stelt aan een telefoon, er niet een prima toestel aan kan hebben.

Loop eens een telefoonwinkel binnen, neem eens een paar toestellen, die je mooi vindt in je hand, kijk, of het goed "voelt", daarna kun je dan op internet kijken, of de specs overeenkomen met de eisen, die je aan een toestel stelt.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: