Beste mensen,
Ik zal uw mijn ervaringen hier kort en krachtig neerzetten.
"Meld u zich aan, ontvangt u binnen 2 dagen antwoord trug,
zodra u al een abonnement bij hun hebt veranderd dit!"
En krijgt u 'standaard' exuses voor de late reactie's.Daarbij maken ze "meerdere" abonnementen aan onder uw naam,
en u moet het met hun uitzoeken volgens de provider (Bv.T-mobile, etc)!
U krijg welkomstcadeau's: Prepay's, wat uiteindelijk abonnementen blijken te zijn.
U ontvangt een computer, tv, etc,, die binnen één week kapot gaan.
Ze annuleren uw abonnement, en wanneer die afgelopen is, gaat die van hun in.
Die van hun gaan maanden te vroeg in, tel dat financhieel eens op!
Helaas is dit niet alles, de koerier komt meerdere malen niet opdagen.
Of er een een product uit de voorraad, of ze zijn druk, of ,,, of...
Dan neem je een 2-jarig abonnement, erg grappig, als je erachter komt dat er meerdere zijn!
Dit geintje heeft mijn nu al honderden euro's gekost,
en dat te vergelijken dat ik dan beter het grote cadeau rechtstreeks uit de winkel had kunnen halen.
Was ik veeéeééél goedkoper uitgeweest, dat weet ik wel!
Beste mensen een gewaarschuwd mens telt voor 2, helaas was ik niet gewaarschuwd!
Wees niet koppig of eigenwijs, anders kunt u zich hier straks ook melden met klachten!
Wees niet hebberig voor een computer, een tv, een mobiel of iets, want u bent meer uit met de abonnementen!
U word er zeker ingelegt, dat garendeer ik u (HELAAS!!!)Tref/zoekwoorden voor google.
tv bij abonnement tv bij abonnement computer bij abonnement laptop laptop laptop gsm.nl gsm gsm.nl gsm.nl gsm.nl
www.gsm.nl www.gsm.nl lcd tv lcd tv philips philips lg lg lg lg lg samsung samsung samsung gsm.nl gsm gsm.nl
gsm.nl gsm.nl beoordelingen beoordelingen beoordelingen beoordelingen klachten klachten klachten klachten klachten klachten
klachten over gsm.nl klachten over gsm.nl klachten over gsm.nl klachten over gsm.nl klachten over gsm.nl klachten over gsm.nl
klachten klachten klachten negatief over gsm.nl pas op met gsm.nl pas op met gsm.nl pas op met gsm.nl pas op met gsm.nl
pas op met gsm.nl pas op met gsm.nl oplichters oplichters oplichters oplichters gsm.nl gsm.nl zakkenvullers.nl
Ik wens u allen veel succes met alles te herstellen wanneer u eigenwijs was!!!
Er zijn genoeg andere website's die beter te vertrouwen zijn en ook genoeg dingen aanbieden.
Ik hoop dat ik hiermee heb kunnen verkomen dat meeredeels gewaarschuwd en verstandig is!