GSM Forum voor Nederland en België
30 Juli 2010, 01:37:25 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Reisgids op je mobiel  (gelezen 4360 keer)
travelmap
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 4 Februari 2009, 16:42:52 »

Reisgids op je mobiel

AMSTERDAM - Waar zijn de leuke après ski bars voor je skivakantie? Wat zijn de beste restaurants in badplaatsen? Of welke bezienswaardigheden mag je niet missen tijdens je stedentrip? Deze week wordt een gratis mobiele reisgids inclusief beoordelingen van andere reizigers geintroduceerd.

Het Groningse online reisbureau Travelmap.nl introduceert deze noviteit.

Directeur Henk Jan Bijmolt van Travelmap licht toe: ,,Naast korte land- en stadsinformatie vind je van talloze hotspots, bijvoorbeeld bars en musea, het adres, handige informatie en beoordelingen van andere reizigers."

"Dikke papieren reisgiden kun je wat ons betreft thuis laten. Na het downloaden van één van de 500 gidsen heb je bovendien geen verbinding met het mobiele internet meer nodig. Zo heb je geen verrassingen achteraf van hoge telefoonrekeningen voor mobiel internetten in het buitenland."

Bron:http://www.telegraaf.nl/reiskrant/3160564/__Reisgids_op_je_mobiel__.html
djfryslan
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 5 Juli 2009, 10:56:38 »

Hallo,

Op Travelmap.nl stond dat ik hier moest zijn voor problemen met het installeren van de reisgids voor mijn mobiel.

---Ik heb een LG KC910 Renoir---

Wanneer ik de url (http://www.travelmap.nl/mobile/turkije/alanya) in mijn mobiel intyp, krijg ik de volgende melding bij het installeren: 'Grootte van ontvangen inhoud komt niet overeen'

De grootte van het bestand is; 101017 byte

Ook heb ik geprobeerd het .jad bestand via mijn pc te downloaden en naar mijn gsm te zetten. Wanneer ik dan op de gsm op het .jad bestand klik, krijg ik de volgende foutmelding: 'Ongeldige descriptor'

Omdat ik nu donderdag naar alanya ga, zou ik super graag deze tool mee willen nemen...

Wie o wie helpt?

Alvast super veel thanksss Rollende ogen
djfryslan
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 5 Juli 2009, 11:36:20 »

Hallo,

Op Travelmap.nl stond dat ik hier moest zijn voor problemen met het installeren van de reisgids voor mijn mobiel.

---Ik heb een LG KC910 Renoir---

Wanneer ik de url (http://www.travelmap.nl/mobile/turkije/alanya) in mijn mobiel intyp, krijg ik de volgende melding bij het installeren: 'Grootte van ontvangen inhoud komt niet overeen'

De grootte van het bestand is; 101017 byte

Ook heb ik geprobeerd het .jad bestand via mijn pc te downloaden en naar mijn gsm te zetten. Wanneer ik dan op de gsm op het .jad bestand klik, krijg ik de volgende foutmelding: 'Ongeldige descriptor'

Omdat ik nu donderdag naar alanya ga, zou ik super graag deze tool mee willen nemen...

Wie o wie helpt?

Alvast super veel thanksss Rollende ogen

Nog even voor de duidelijkheid;

Ik heb zonet geprobeerd een reisgids voor antalya te installeren via de browser van mijn mobiel en dat werkt prima. Ziet er erg mooi uit trouwens!!!
djfryslan
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 6 Juli 2009, 14:53:21 »

De link werkt nu wel!! Mocht TravelMap.nl dit opgelost hebben, super bedankt!!
Helletje
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 14 Juli 2009, 14:25:54 »

Dit klinkt wel heel erg als een idee dat een of andere Leidse student enkele maanden terug nog opperde als nieuwe GPS applicatie voor mobiele telefoons. Niet exact een reisgids, maar wel voor tips over locaties op de plek waar je bent.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: