GSM Forum voor Nederland en België
8 September 2010, 17:49:38 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: LG KE970 Shine  (gelezen 7741 keer)
EGMN
Nieuw lid
*

Open

Bekijk profiel
« Gepost op: 24 April 2007, 10:51:00 »

Hallo allemaal..

Zijn jullie van plan om een nieuwe tel aan te schaffen dan raad ik de LG Shine echt af !!! Het zal echt een miskoop worden. De LG Shine staat nu al bekend met o.a. de volgende problemen:

-Toestel heeft veel software fouten;
-Toestel blijft 7 van de 10 keer haken;
-Antenne in het toestel is zwak, met als gevolg geen goed bereik;
-Veel problemen met de camera.
 Lippen verzegeld
eurostart
Nieuw lid
*

Dit forum is het helemaal !

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 24 April 2007, 21:20:52 »

Hoi,

om even een andere wending te geven aan het verhaal, ben ik wel tevreden met LG shine, heb hem nu een maandje en verloopt tot nu toe vlekkeloos.
EGMN heb jij zelf de LG shine, of zijn deze kritiek punten van andere gebruikers?

WiljanKeizer
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 25 April 2007, 14:36:06 »

Een vriend van mij heeft hem ook, en hij is echt zeer tevreden.
Maar heb je een voorbeeld van zo'n softwarefout?
santiago
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 2 Mei 2007, 13:01:15 »

hoi,

weet er iemand welke videobestanden je op je shine kunt zetten. En als je bestanden nog moet converteren met welk programma?

Greetz
WiljanKeizer
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Mei 2007, 16:47:14 »

Een vriend van mij heeft hem ook, en hij is echt zeer tevreden.
Maar heb je een voorbeeld van zo'n softwarefout?

Nog steeds geen reactie... > Dan zal het met die fouten nog wel meevallen. Knipoog
Charlie
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Mei 2007, 10:20:48 »

hoi Ik ben opzicht wel tevreden over mijn mobiel,

Ik heb het gevoel dat ik met een software fout te maken heb,
betreft: Mijn algemene geheugen van mijn mobiel zit helemaal vol.

Het probleem is dat ik mijn algemene geheugen niet kan wissen, Bij de indeling van het standaard geheugen kom ie maar op 2 mb uit terwijl er 43mb wordt aangegeven.
Ik heb alle bestanden van mijn telefoon op mijn extern geheugen gezet en die uit me mobiel gehaald. toch geeft hij aan dat mijn algemene geheugen helemaal vol zit. Een mobiel zonder bestanden en toch vol?Verbaasd Ik snap er  niets van.
Ik heb me hele mobiel afgezocht en geexperimetneerd, maar aan het geheugen verandert niks. (Postvak In gewist, Oproepen gewist, en ga zo maar verder)

gevolgen hiervan zijn dat ik bijvoorbeeld geen bestanden via bluetooth kan ontvangen, omdat die eerst op je algemene geheugen komen te staan.

Ik zou heel erg graag reactie krijgen.

m.v.g

R. Smal
Patricia
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Juni 2007, 08:10:24 »

Ik vind het best een dikke ellende telefoon.  Breek me de bek niet open Lippen verzegeld

Ik zal het dan ook maar op een normale manier vertellen:

Ik heb de LG-shine zeg nu nog geen 4 maanden. In het begin hoorde ik er ook allemaal negative verhalen van en had ik zoiets die zullen niet voorzichtig met de telefoon zijn geweest ofzo. (Ik heb namelijk hiervoor nog nooit problemen met mijn telefoon gehad)
Na 1 maand viel begon het al, telefoon begon zomaar uit te vallen zonder dat je hem daarna weer aan kreeg. De eerste keer heb ik dat zelf op kunnen lossen. Dit gebeurde alleen daarna nog een keer en toen was het voorbij..

... Provider gebeld en ze hebben me daar op afstand kunnen helpen. Verder is het zo dat de toetstonen het soms niet doen, soms wel. Verder is het nu zo dat het sms aantal overspring naar 70 tekens i.p.v 160. Ik ben het abbonoment aan het opzeggen, ik neem een nieuwe tel. Als dit al bij nog geen 4 maanden is wat voor ellende komt daarna dan?

Voor mensen die twijfelen, KIES EEN ANDERE TELEFOON!!!
Galidh
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Juni 2007, 12:37:48 »

sjonge ik heb ook al problemen met die lg shine in het begin een toptelefoon, maar na een tijdje ( maand) begon ie uit te vallen, en nu heb ik problemen met het instellen van de beltoon. Elke keer als ik een beltoon instel en ik word gebeld krijg ik me toch een raar ringtoon..:S Kan iemand mij helpen die hetzelfde probleem heeft gehad?
jino
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 30 November 2007, 23:18:46 »

Ik heb een vraag/probleem... hebben jullie ook dat bij een uitgaand gesprek dat je geen toon dat hij overgaat, hoort?
oolicks_rNb
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 23 September 2009, 04:59:34 »

De eerste keer heb ik dat zelf op kunnen lossen. Dit gebeurde alleen daarna nog een keer en toen was het voorbij. Ik heb namelijk hiervoor nog nooit problemen met mijn telefoon gehad Na maand viel begon het al, telefoon begon zomaar uit te vallen zonder dat je hem daarna weer aan kreeg.

Print  

Ga naar: