GSM Forum voor Nederland en België
30 Juli 2010, 01:39:37 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Siemens AP75  (gelezen 11024 keer)
ronkor2000
Global Moderator
GSM Freak

"To unlock or not to unlock, that's no question"

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #15 Gepost op: 6 April 2007, 20:36:10 »

hoi de bleutooth op de siemens werkt alleen maar met headsets en niet met anderen telefoons
omdat dat een ander soort bleutooth is van siemens is hij bleu tooth 1 terwijl de andere tels bleutooth 2 zijn
groetjes mars

Dat is flauwekul. Het heeft niets met bt 1 of 2 te maken. Het is een beperking die in de software van de telefoon is opgenomen. Als jouw verhaal zou kloppen dan zouden 2 AP75's dus wel met elkaar kunnen communiceren via bt en dat is dus niet zo.
« Laatste verandering: 7 April 2007, 00:16:43 door ronkor2000 » Gelogd

SimSalabim, voor unlock en snelle reparaties, Lisse en Leiden.www.sim-salabim.nl  06-10286994 Aangesloten bij
WiljanKeizer
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 6 April 2007, 23:26:46 »

Bleutooth 1 is volgens mij ongeveer 20 kb per seconde en bleutooth 2 ongeveer 40 kb/s.
Dusss
tweeling
Nieuw lid
*

Dit forum is het helemaal !

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 28 Augustus 2007, 20:44:28 »

hallo allemaal , ik heb voor mijn zoon ook een siemens ap75 gekocht en bij bij de winkel teug geweest voor die blue tooth , die telefoon heeft dat alleen voor die head set en niet voor andere telefoons, Ook vind ik het stom dat je er foto s mee kunt maken maar er geen kabel bij zit om op de pc te zetten (miskoop van het jaar)
bayar
Nieuw lid
**

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 11 September 2007, 15:49:36 »

je moet geen siemens kopen
mayo
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 26 Oktober 2007, 18:13:33 »

ik heb deze telefoon idd vorig jaar ook gekocht heb inmiddels al een andere maar dit was echt de miskoop van het jaar idd...
heb hiervoor ook 2x een siemens gehad en die werkten prima maar deze is echt slecht.. ik neem nu echt nooit meer een siemens, ik vind het echt een rot streek om er bleuthoot op te doen wat alleen voor de headset werkt en dan wel groot reclame maken dat er bluethoot op zit :@
toyo
Nieuw lid
*

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 5 November 2007, 20:27:12 »

Heb net AP75 van UPC mobile en kan de snelkoppelingen SMS en MMS niet vervangen door het telefoonboek. Winkelpersoneel kan me niet helpen, weet iemand raad???
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: